Gävleborgs Länskonstförening
Medlemskap

VÄLKOMMEN ATT BLI MEDLEM

Att vara medlem i GLK innebär att Du aktivt är med och stödjer konstverksamheten och verksamma konstnärer i Gävleborgs Län.

Som medlem i föreningen får du en vinstchans i kvartalslotteriet samt medlemslotteriet på årsmötet. Du erbjuds också information om konstutställningar och möjlighet att delta på våra uppskattade konstresor och föredrag. Du får medlemsbladet Länskonstnytt hem i brevlådan och rabatt på den mycket fina tidskriften Konstperspektiv.

Medlemsavgiften är 200:-/år och om två medlemmar har samma adress blir årsavgiften för dessa två 350 kr. Person som under verksamhetsåret är 25 år eller yngre betalar 100 kr i årsavgift.

Postgironummer: 130453-4

När Du betalat in medlemsavgiften deltar Du såväl i Medlemslotteriet som i kvartalslotteriet.

Konstverken delas alltid ut på årsmötet i mars.

Varmt välkommen att bli medlem!

Kontakta oss gärna genom att fylla i formuläret nedan!